Je kan korte reacties noteren op elk bericht dat hier werd gepubliceerd. Deze berichten zullen eerst gescreend worden. 's Avonds zullen deze al dan niet gepubliceerd worden.

donderdag 24 januari 2013

Dag 1 - Het grote moment is daar

Vandaag is het eindelijk zo ver! Na lang aftellen kunnen we eindelijk zeggen: “Joepie! Vandaag vertrekken we op sneeuwklassen!”

Om 7u30 vertrekt de bus richting Elbigenalp in Oostenrijk.
’s Avonds rond 21u zullen we aankomen, een rondleiding krijgen en de kamers zullen verdeeld worden. 

8 opmerkingen:

  1. Hopelijk is de reis zonder problemen verlopen en was de 'valse' start aan school jullie enige obstakel. Geniet ervan allemaal! Sonja (mama van Jennifer)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wij zijn blij voor jullie, geniet van de pistes en geniet van het uitzicht

      dikke kussjes van de familie Potoms en Rutjens de mama van dorian :-)

      Verwijderen
  2. Annelies, mama Lore24 januari 2013 om 17:57

    Hey allemaal,

    Net berichtje gekregen van directrice dat jullie al in Stuttgart zijn en alles goed verloopt. Nu de bergen in. Ben benieuwd.

    Wou al even laten weten dat Lore haar gewone zonnebril hier nog op de kast ligt. Haar skibril heeft ze mee. Ik hoop dat ik zo niet teveel zaken meer tegenkom.
    Kunnen jullie het haar alleszins laten weten, zodat ze zich niet gek zoekt hierachter.

    Grtj,

    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey ka ra ik hoop dat dat je een goede reis hebt gehad .
    Ik hoop dat je zoveel plezier hebt als ik daar had.
    Ik zal proberen elke dag iets te tippen .
    Ik heb de ketting aan he .
    Mvg van xena xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag lore de vos, we zijn blj dat voor jullie de dag van vertrek is aangebroken. Je keek er al weken naar uit en nu is het zover. We zijn apetrots op jou en we hebben al is op weeronline gekeken en het ziet er veelbelovend uit. Geniet ervan.Dikke zoen.
    Peter en oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Seph van Humbeeck, Ik heb vernomen dat ge goed bent aangekomen.Hopelijk goed geslapen en nu er tegen aan.
    Ik zou zeggen hou u recht en geniet ervan peter.

    PEPE & MEME

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Seph Van Humbeeck. Hopelijk is alles goed verlopen en bent u niet te stijf van de reis.
    Wij veronderstellen dat ge piza hebt gegeten.waren ze lekker??
    Ik zou zeggen houd u recht en tot een volgende keer.

    PEPE & MEME

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo lore de vos.
    zo te zien zag je eerste dag er al goed gevuld uit.
    we hebben op de webside gezien dat het een mooie streek is met veel sneeuw.nog veel skipret,geniet er van.
    xxx oma en bompa

    BeantwoordenVerwijderen